Sunday, August 1, 2010

TESTIMONIAL PENGGUNA PAD HERBA AVAIL

Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak ( Jangkitan Kuman )
Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. 
Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah 
dan mengeluarkan banyak darah serta 
cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan 
setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan 
dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.

Selepas saya menggunakan FC Bio 
Sanitary Pad, masalah tersebut telah 
diselesaikan, rahim sudah bebas daripada 
jangkitan kuman dan saya tidak perlu 
memakan ubat antibiotik lagi! 
Chow Geok Sim, 35 tahun, Kuala Terengganu ( Fibroid Rahim )
Rahim saya mempunyai sebiji fibroid yang 
bersaiz 8 cm. Suntikan diberi setiap 
bulan untuk mengecutkan saiz fibroid tersebut, 
tetapi fibroid tersebut masih tidak mengecut 
walaupun sudah 3 suntikan diambil. 
Jadi, doktor berkeputusan membuat 
pembedahan untuk membuang seluruh rahim saya pada Ogos 2006.
Saya mula menggunakan FC pantiliner 
pada Julai 2006. Hanya selepas 1 bulan, 
fibroid tersebut telah mengecut ke 5 cm. 
Doktor kata tidak perlu membuang seluruh rahim, 
hanya membuang fibroid tersebut sahaja. Saya 
sambung menggunakan FC pantiliner 
selepas pembedahan, luka baik pulih dengan pantas.
Salmah Ibrahim, 46 Tahun, Kuala Lumpur ( Masalah Senggugut )
Saya menghadapi masalah senggugut yang amat teruk.
Saya mula menggunakan FC Bio Sanitary Pad 
pada 3 bulan yang lalu, kini, masalah senggugut telah 
semakin menghilang dan tidak berasa sakit 
lagi. Saya lebih berkeyakinan sekarang!

No comments:

Post a Comment