Tuesday, July 27, 2010

PENGENALAN

Salam To All...

Di sini terdapat dua produk yang kami akan perkenalkan pada anda semua iaitu FC Bio Sanitary Pad (Pad Herba Avail Beauty) dan juga Perfume For All (PFA).







Pad ini diperbuat daripada ramuan herba semulajadi.Ianya diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat,tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya dan 100% Liputan Kapas.

Ia adalah rakan sebaya para wanita yang meneman anda melalui sepanjang masa keemasan anda. FC Bio Sanitary Pad pastinya pilihan utama para wanita yang mengejar kesihatan dan kesejahteraan!

Tuala wanita yang berpatent dengan rumusan herba asli - bersih, pelindung yang istimewa dan selesa digunakan- tuala wanita berfungsi dengan hak berpatent 20 tahun- tidak mengandungi florensen, selamat digunakan- 100% liputan kapas- Berkualiti tinggi dan tidak mudah tembus - Sungguh selesa dan menghindari kesensitifan kulit. PRODUK INI DIINSURANKAN SEBANYAK RM3 JUTA..!!!






Pati haruman Perfume For All adalah pati wangian yang terdiri dari ratusan jenama pewangi haruman terkemuka dunia. Ia merupakan pati haruman semata-mata tanpa sebarang campuran unsur-unsur lain seperti pelarut, minyak putih mahupun alkhohol dan sebagainya. 



 Perfume For All,

*B.M.W.T - Berbaloi, Murah, Wangi, Tahan Lama.

No comments:

Post a Comment